Projekarbeteeeeeeeee färdiiiiiiiigt!

Hej

Har insett att jag inte har skrivit här på länge. Förlåt för det.

Har haft (och har fortfarande det) haft jättemycket i skolan. Men nu är jag i alla fall klar med mitt projektarbete (som ska in i morgon)! Eller, jag har projektrapporten kvar (som ska in på fredag) och redovisningen som är efter lovet, men själva arbetet är klart! WOHO!!!!



Här är framsidan iaf. Fast det blir typ som andra sidan eftersom den är som i en pärm... men men. Vill ni läsa boken/höra ljudboken får ni komma hit ;)


Nu ska jag börja på projektrapporten. Sen blir det att fira (med GLASS mohahaha :P ) att jag är klar ^^


Underbart att vara färdig. Har jobbat som sjutton med den här boken, vill jag lova!


Ha det bäst!


/CH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...