Trött

Jag är sååå trött. Ska snart sova men väntar på ett sms från Malin, där hon skriver att hon kommit hem hel och ren. Blir alltid orolig när hon åker hem så sent!


Hur som helst. Tänkte uppdatera lite men det är inte så mycket som händer i mitt liv just nu. Eller jo, det är massor som händer, men inget av intresse. Jag har SKETAMYCKET i skolan så det tar upp det mesta av min tid. Även nu när jag ska ha lov. Jag ska till skolan måndag - onsdag kl 9 - 15 varje dag. Jisses... Aldrig får man ta det lugnt. Ska dels göra ett prov och ta igen några uppgifter.

Usch, min skola asså... aja, ingen idé att börja tjaffsa om den igen. Det lär ni säkert få höra mer om de 1,5 månaderna jag har kvar där. SEN SLIPPER JAG DEN )#("??#?#?"//")#//"#==#/ SKOLAN...! Ska bli såååå skönt!


Det är ingen bra skola... men men... skulle inte tjaffsa om den sa jag ju :P


Jag har klippt håret iaf, det är nytt:



Har saknat det korta, så blev det den här gången.


Ne, nu ska jag sova!


God natt!



Ha det bäst!




/CH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...