Court

Idag åkte min klass till Lewes (uttalas Louis typ), en liten stad utanför Brighton, och kollade på en rättegång. Lewes har typ de största rätten i närheten eller vad det var. De va typ mycket större än den som finns härr i Brighton iaf. Det var typ ett fall om misshandel. Coolt att se ett riktigt fall på en riktig rättegång i England. Känns som att man var i en film, eftersom man har sett det så många gånger hur det ser ut och hur människorna ser ut i sina peruker och allt och nu fick man se det på riktigt.

Förkyldningarna löser av varandra här... När jag äntligen var frisk med min ena så fick jag en ny. Men det är sista veckan så jag bryr mig inte om jag ligger på dödsbädden - jag ska till skolan. Jag kryper dit om jag så måste!  Kanske att jag skippar lektionen efter lunch i morn för att vila upp mig lite innan hela skolan ska mötas på en pub för att käka middag tillsammans (skolan betalar). Men jag tänker inte missa någon skoladag! Inte när det är så kort tid kvar. BAH, helt galet.


Nu ska jag vila lite.

Ha det bäst!



/CH - som inte har några bilder från dagen för man fick inte ha med kamera (så klart).

Kommentarer
Postat av: Molle

Åh, dit åkte vi med! Så gulligt!

2011-12-14 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...