Hah, uderbara vänner, så jag kommer sakna er <3

Vi har på söndag Luciafirandei skolan, för våra värdfamiljer. Så vi, alla elever, är uppdelade i kommiteer och jag är i the decoration comitté. De som bakar stannade idag kvar efter skolan och... ja bakade. Av någon anledning stannade jag kvar (frivilligt i två timmar :P) och lekte lite med dem. Har för övrigt inga läxor längre så kan ju ha med saken att göra.

Olessia 'snodde' min kamera och filmade lite:




Jag var idag oh, så snyggt osminkad och allmänt ful men jag bjuder på den :P

Vi satt också och lärde de två asiatiska tjejerna i klippet (den ena från Japan och andra från Korea) lite svenska. De är superduktiga på att minnas! Den koreanska tjejen ska förresten kanske komma tilll Stockholm i vår, en sväng ^^ Filmade deras Svenska-prat med vet inte om jag får lägga upp för dem så. Plus att man måste gå genom youtube och massa krångel -.-

Annat kul under dagen var att min ena lärare fyllde år så min klass bestämde oss för att sjunga för honom men vi sjöng den svenska sången (vi är bara svenskar i klassen nu eftersom den enda killen (som för övrigt är från Danmark) åkte hem förre veckan). Det var superkul. Han fattade inte ett ord av vad vi sjöng men han var glad ändå ^^

Jag minns inte om jag skrev det igår men jag skållade munnen på typ kokande vatten igår (drack varmt te). Men det är bättre nu.


Ha det bäst!


/CH

Kommentarer
Postat av: This Is Olessia

sköööööna gänget :D

2011-12-09 @ 22:51:08
URL: http://www.thisisolessia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...