Packat

Nu är det mesta nerpackat i väskan. Lite kläder, lite smågrejer och saker jag fortfarande behöver är kvar i rummet. Men det mesta är faktiskt i väskan. Känns jätteskumt. När jag stod där och packade tänkte jag att det känns mer som att jag packade för att åka iväg på semester, inte för att åka hem. Suuuperskumt.

Upplevde något jag inte upplevt på samma sätt förut också. Allt jag tog i, precis allt, hade ett eget minne. Visst, så brukar det vara hemma när man städar sitt rum också men inte alls på samma sätt. Jag tog upp en liten pappersgrej och mindes direkt tillbaka och blev alldeles glad.

Jisses, kan inte fatta att det är sista dagen i morgon. Ingen av oss i skolan har riktigt fattat det. Inte alls. Det kommer vara snyftkalas i morn. Jisses.

Jag har idag lämnat in ett CV på ett hostel här i Birghton och min värdmammas son jobbar på American Express så hon smsade honom och frågade om de behövde någon personal (vet inte om han har svarat än dock). Så hoppas hoppas.

Nu blir det att sova. Kommer vara en så känslomässig dag i morn. Säga hej då och säkert några farväl till så många underbart bäst underbara människor. Och sen träffa mammmaaaaaaaaaaaaaa! Waah! Kommer vara sån känslomässig bergochdalbana i morgon. Gå från typ überdeprimerad till superglad (mamma!). Skumt skumt.

Nej men som sagt; sova.


God natt!



Ett av alla minnen. Hah, åh den här får mig att skratta! Murder Mystery Night.


Ha det bäst!


/CH - som är hemma om 6 dagar. BAAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...