Sötaste värdmamman i världen

Jag och min värdmamma brukar äta frukost samtidigt och i morse gjorde vi det som vanligt och vi satt och pratade lite. Min hemresa kom på tal och att min värdpappa är supersnäll och skjutsar mig och mamma in till Brightons tågstation på söndag morgon (tar tåget därifrån in till London). Och så fortsatte vi prata lite om att jag tycker det är jobbigt att lämna Brighton. Så jag sa "I don't want to go". Vi fortsatte prata lite och så säger hon "I don't know who'll be worst on Sunday morning, you or me" Bah, så himla sött! Kände mig verkligen uppskattad när hon sa så. Har levt lite på det hela dagen. Jag är omtyckt (a)

Har förresten skrivit klart min hej då-brev till dem. Kan inte lägga upp det här, för min värdmamma går in här med jämna mellanrum (trots att det är på svenska) och vill ju inte att hon ska se det innan jag ger det till dem.


Ikväll är det avslutningsmiddag för skolan. Blir på någon pub tydligen.


I övermorgon är allt slut. Baaah, så galet. Och tråkigt :/ FAST i övermorgon får jag också träffa mamma! Waaah! :D



Här är vår Jullunch som vi betalade 5 pund för. Vette sjutton om det var värt det. Inte alls. Men men trevligt var det. Som ni ser längst bort på bilden fick vi crackers (smällkarameller). Hah superkul. Man dras isär den och så säger den *poff*. Innehåller en krona man ska ha på sig under måltiden (bild kommer ;) ), en liten present och en lapp med två skämmt/gåtor och en liten 'rolig information'.



Så här otroligt snygg var jag i min krona :P


Ha det bäst!


/CH

Kommentarer
Postat av: Molle

Vad myyysigt allt verkar! Och snart kommer du hem! <3

2011-12-14 @ 22:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...