*PIIIIIIP*

Asså va...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Efter sportlovet vecka 10 har jag 11 timmar håltimme i veckan! Varan en FEM TIMMAR OCH 15 MINUTER!!!! De andra två är tre timmar var. Asså min skola har gjort dåliga scheman men det här är fjantigt! Ska jag vänta 5 timmar och 15 minuter för en 1 timme och 15 minuters lektion där vi bara arbetar i boken varje gång?! Tänker fråga honom om man kan göra uppgifterna hemma istället. Det är ju fjantigt!


Ne... NU ska jag sova.

God natt!



Ha det bäst!


/CH - Numera FÖRBANNAD på min skola.


INTERNATIONAL IT COLLEGE OF SWEDEN STOCKHOLM ÄR INTE BRA!!!! - Kan inte svara för Göteborg

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det är inte första gången Du är så förtjust i Din skola. Den som lägger schema borde gå i kurs hur man gör.

2011-01-10 @ 12:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...