Vikt... i bilder?

Ne, inte riktigt men tänkte visa mina soppor :P Har gått ner ungefär 2,5 kilo nu. Går långsammare nu än första dagarna, men går fortfarande neråt, så jag är glad.

Jag ska även iväg och träna idag, efter mitt sjukgymnastikbesök.

Det är förresten också tre månader sen idag som jag opererades. För tre månader just nu tror jag att jag vaknade, eller så va det lite senare. Runt kl 14 i alla fall har jag för mig.




Haha, jag och min soppa. Denna är tranbärssmak(?) tror jag. Smakar ungefär som jordgubb så jag kan äta den. Här ser ni också hur det blir när jag ler. Med hjälp av bara musklerna (i början gick det bara genom att bita ihop, nu kan jag även med hjälp av bara musklerna).



Inte världens godaste. Men bara 15 dagar kvar nu ändå, så gör inte så mycket ;)


Det är rätt stor skillnad på hur svullen jag va ca 16 dagar efter operationen och hur jag är nu. Och mina ärr har läkt väldigt bra också. Kanske svårt att se skillnaden på de här små bilderna dock.


Nu ska jag göra engelskaläxa, sen är det sjukgymnast som gäller.

Ha det bäst!


/CH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...