Cybershot W570

Okej så jag har gått runt och tyckt att det är trisst att jag inte hittat så mycket att köpa till mig själv den här resan. Men nu är det så att jag har hittat en kamera som verkar vara väldigt bra och den är inte så dyr heller.

Ja, jag har min systemkamera och den är superbra men ibland är den för stor och det skulle vara praktiskt att kunna bara stoppa ner kameran i fickan och dra iväg. Därför vill jag ha en liten kompaktkamera. Plus att jag inte kan filma videor med min systemkamera och den här kameran har bra video! Jag har faktiskt kollat på kameror ett tag. Eller, tänkt på det iaf.

Den kostar inte särskillt mycket och jag har pengar till den. Eller ja, så fort CSNbidraget kommer in :P

Ja, mamma, du har nog rätt när du säger att jag är teknikfreak/nörd. Jag erkänner, du har rätt. Haha, jag trodde nog att något tekniskt skulle vara det sista jag skulle köpa på den här resan. Men så kan det vara. Och när jag nu köper den här kameran kan jag inte klaga på att jag inte har köpt något till mig själv.



Så denna snygging, Cybershot W570, blir min om ca 1,5 vecka. Finns i olika färger, men tror jag kör på vanlig enkel snygg svart. Åh, den är så snygg!



Ne, nu måste jag sova. Klockan är över midnatt. Men som tur är så är jag ledig i morn. Min skola är bäst ;)


Ha det bäst!

/CH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...