Julpynt

Hej!

När jag kom hem idag märkte jag att min värdmamma hade julpyntat huset. Det är supermysigt. Tog lite bilder. Kan inte lägga upp alla, för jag vet inte om jag får eftersom det är familjefoton som har kommit med på vissa. Men lägger upp några få andra:




Det här är precis till höger när man kommer ut från mitt rum (vilket betyder att min dörr är precis till höger om mig, där jag står och tar bilden, badrummet är snett bakom mig till vänster och den vita kanten ni ser längst ner i högra hörnet, är början på trappan ner). När jag kom ut från mitt rum och det hade blivit mörkt och bara det här var tänt fick jag min fösta julkänsla. Det ser så otroligt mysigt ut.



Det var supersvårt att få på bild, försökte flera gånger, men det är rosa/blått i hela hörnet där. Supermysigt det också ^^ Ni ser förresten rumpan på hunden, som är "instängd" in the conservatory (det ordet är mycket lättare på engelska än svenska! "inglasad veranda"), eftersom hon (som förövrigt är hälften schäfer!) fortfarande efter tre månader skäller på mig. I alla fall om jag är ensam med henne och eftersom jag var ensam hemma just då, var hon instängd där, eftersom jag satt där inne och kollade på TV. Den andra hunden älskar mig ;)

Det är de två bilderna jag tänker lägga upp, för de visar inte rummen så mycket. Jag vågar inte lägga upp bilder som visar hela rummen, utan att fråga om det är okej. För er som vill kan jag ju visa alla bilder när jag kommer hem/via skype :) Men som sagt, inte på nätet :) Däremot; om ni kollar på sista bilden ser ni lite av pyntningen inne i the conservatory, det ser supermysigt ut där inne! :D



Jag satt i fönstret i helgen. Hah, tycker det är rätt mysigt. Framförallt när det regnar. Hoppades på regn på den här bilden, men det kom aldrig. Var bara pissväder utan regn.

23 dagar till Sverige! - BAAAAAH!

Ha det bäst!

/CH

Kommentarer
Postat av: Molle

Åh vad myyysigt!!!

2011-11-29 @ 08:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...