Lunch ^^

Så som jag skrev förut så är jag förkyld. Jag har varit hemma igår (måndag) och idag. Eftersom jag har valt middag hemma (vi fick innan vi kom hit välja om vi ville ha lunch i skolan eller middag hemma gratis. Det vi inte valde får vi stå för själva) så har inte min värdfamilj någon "plikt" att göra lunch till mig på helger och när/om jag är hemma och är sjuk. Men underbar som min värdmamma är, så kom hon upp med det här till mig för ett tag sen:



Tror jag ska vara hemma och vara sjuk varje dag ;)

Något jag verkligen kommer sakna när jag åker hem är hennes lunchmackor (jag får de på helgerna också - för hon är bäst). Jag vet inte vad det är med dem som är så speciellt. De är bara så goda. De jag verkligen älskar är de här som är på bilden. Kokta ägg och gurka. Kan det bli bättre?

Och ja, det är glass i skålen ;D Vardagslyx ;)


Ha det bäst!


/CH

Kommentarer
Postat av: Mormor

Fast jag hoppas i alla fall att Du blir bra snart.

Nu dröjer det ju inte så lång tid förrän Du kommer hem.

Ja, Du tycks verkligen ha dragit en väldigt bra vinstlott i frågan om värdfamilj.

Kramar i mängd

2011-11-15 @ 17:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...