Senaste i bilder




Bonfire night



Jag och Olessia på Karaeoke på pubben, efter fyverkerierna (osmickreande bild på mig men jag bjuder på den)



Halloween (veckan innan visserligen, men bilderna ligger lite huller om buller i mappen)




Oxford, under activity week. Någon som känner igen trappan (hint: första Harry Potter-filmen)




Haft ett antal mysiga/trevliga kvällar med värdfamiljen och hundarna. Den här hunden är sötast i världen. Och han älskar mig! ^_^



Jag har... åkt buss? :P Haha ne men det blir en del bussåkande under veckorna :P Och klippt mig, fast det var ju ett tag sen. Ska nog gå och fixa om det snart.

FÖRRESTEN! Människor - bli bättre på att vara inne på skype (framförallt en miss Molle!)!


Ha det bäst!


/CH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...