Uschel-lördag

Uh, vilken dag det har varit. Vaknade mitt i natten och kände mig lite lätt illamående. Somnade om efter ett tag och när jag vaknade tänkte jag "va skönt, det är borta". I tre sekunder ja.. Sen efter frukosten har jag haft huvudvärk/migrän hela dagen. Knaprat piller och försökt sova lite. Mår mycket bättre nu, som tur är. Inget illamående och ingen huvudvärk (tror jag?). Känner lite i huvudet men vet inte om jag kallar det värk.

Huuur som helst. Tycker det är lite skumt för jag brukar nästan aldrig ha problem med huvudvärk, än mindre migrän. Ohc jag har haft det två gånger under den här resan (och båda gångerna har det varit himla jobbigt). Hade tänkt göra alla tre miljoner läxor jag har fått över helgen, idag, eftersom att jag var helt planfri hele dagen men får väl rusha igenom dem i morgon istället. På kvällen i morgon ska jag och min värdfamilj till nån pub och kolla på något framträdande jag blev medbjuden till.

Aja, jag ska inte klaga. Som Emma brukar säga: Du har i alla fall en/ett *kroppsdel* (i det här fallet huvud ;) ) att ha ont i".

På måndag är det bara 5 skolveckor kvar och på onsdag fem veckor tills jag kommer hem till Sverige. Jag kan inte förstå att det snart är slut! Det är helt galet! Jag har verkligen haft så kul här. The time of my life. For real. Och jag har träffat så underbara människor och skaffat fantastiska vänner.

Inget är bestämt än men jag pratade med min värdmamma om att hon borde komma till Stockholm och hälsa på och hon sa att hon faktiskt hade tänkt åka dit nästa år med sin yngsta dotter (dottern som fortfarande bor kvar här hemma). Jag sa att hon kunde komma och bo hos mig/oss (jag har ju för sjutton bott här hos dem i 2,5 månad!) och så ska jag visa dem Stockholm och hon ville det. Yeeey! Det skulle vara sååååå kul! :D Jag har ju pratat en massa om Stockholm med henne och hur det är hemma, om min katt osv osv så det skulle vara jättekul. Men som sagt inget bestämt. Men skulle va sååå kul :D



Här har ni världens bästa värdmamma! (Ingen aning om jag får lägga upp bilder på henne, så ingen behöver väl skvallra? (a) ). Hon är en sån fantastiskt människa och hon kommer vara en av de saker och människor jag kommer sakna mest när jag åker.

Bilden är förresten från förra lördagen, när vi firade Bonfire night. Det här är efter alla fyverkerier och grejer, nere på puben - Karaeoke!


Ha det bäst!


/CH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...