Tillbaka i Brighton och morgonmys

Hej

Så igår kväll runt 17 -18-tiden kom jag tillbaka hem till Brighton efter en underbar vecka i London. Nu har jag precis dushat och tvättat håret, ätit frukost och gett dottern i familjen (som fyllde 18 i torsdags - då jag var i London) hennes 18års present. Hon blev superglad ^^ Hon gillar tydligen Svampbob Fyrkant och jag hittade en liten väska i form av honom, så den fick hon.

Så nu sitter jag här i mitt rum med en kopp te och har mysiga kläder på mig, och njuter av att inte ha några läxor den här helgen och bara myser. Ska nog sätta på en film eller något.




Mormor och Morfar! Jag har senaste veckan haft ett otroligt sakna-er-ryck. Jag saknar er som en tok just nu! Ni är så himla jättebäst och underbarast i världen och jag älskar er så jättemycket och önskar ni var här så jag kan visa er allt jag får uppleva. En jättekram på er!



Ha det bäst!


/CH

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vi saknar Dig också. Det var så tomt när vi var hemma hos er på Din Pappas födelsedag. Men nu är det inte så långt kvar tills Du kommer hem, och berättar allt Du varit med om. Ja, jag önskar också att Du kunde visa oss Brighton. Jag är lite avundsjuk på Din Mamma.

Vi älskar Dig också jättemycket./Kramar i mängder

2011-11-03 @ 11:41:04
Postat av: Miss O

bloggiiiish moreeee

2011-11-04 @ 22:21:18
URL: http://www.finest.se/olessia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...