Önskelista

Fick önskan om att göra en önskelista inför julen. Så här är några saker:
 
  • Pengar (behövs alltid och till allt!)
  • Presentkort (samma sak där typ. Fick ett på min födelsedag, på Åhlens och det har jag använt supermycket till många saker. Åhelns har typ allt - men även på många andra ställen önskar jag mig ^^)
  • Dammsugare - någon liten och bra. Typ sån som mamma fick i 50årspresent (sån som man också kan ta ut den lilla delen ur och bara använda den)
  • Springskor (uteskor) och gympaskor (inomhus)
  • Vetekudde
  • Matlåda - gärna platt
 
Det är de sakerna jag har än så länge men vet att jag har annat jag har tänkt på, så kan hända att jag uppdaterar här någon gång :)
 
I sann julanda slänger jag in några en bild på mitt fönster och mina fina julgardiner som jag och mamma sydde utav en julduk från Dollar Store (the student way of living ;) )
 
 
 
In the making ;)
 
Ha det bäst!
 
/CH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...