Inga mardömmar. Bara Brighton-drömmar

Jag drömde i natt att jag och mamma var och hälsade på i Brighton och att jag fick träffa mina underbara vänner som är tillbaka där nu och går i skolan. Och på nått sätt hade jag helt plötsligt råd att stanna kvar så jag bestämde mig för att göra det. Jag var så lycklig! Sen vaknade jag... Beskvien som attan när jag insåg att det var en dröm :(

Så jag gick nyss in på gmtree.com/Brighton och så hittade jag en annons om ett ställe i Brighton där man inte behövde någon erfarenhet för man får träning där. Så jag ansökte om jobbet och sen fanns det också en mejladress till snubben som jag antar har hand om ansökningar osv så jag mejlade honom också och presenterade mig och skickade med mitt CV och peronliga prev även där. Så jag hooooooppas!

Kruxet är bara att om jag mot förmodan skulle få det här jobbet, hur sjutton tar jag mig dit? Aja, we'll cross that bridge when we get to it. Att komma tillbaka till Brighton skulle vara såååå fantastiskt! Åååååh, va jag hoppas!!!!




Va jag saknar er! <3

Ha det bäst!


/CH

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hej!



Nu är jag tillbaka på MOOOLLYS igen, med nya och fräscha idéer så som LIVE CHATT!



Kika jätte gärna in och se vad du tycker :)

Önskar dig en fortsatt fin helg. KRAAAM

2012-02-04 @ 23:18:35
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...