Läsa, läsa och återigen läsa

Jaha... så har man hamnat vid skrivbordet och sitter och pluggar igen. Det jag verkligen inte ville göra i vår... Baaah! Aja. Sitter och förberedsläser inför föreläsningen i morgon. Och det är 54 sidor jag ska ha läst.

Grejen är att jag tycker om historia och det är superkul men just nu läser jag om Islam och hur det blev en stor religon och grejer. Och det är en av de få delarna av historia jag tycker är såååååå tråkig och bara helt ointressant!




Det syns inte så bra här men den här boken är STOR och gaaalet tung! Bara typ 47 sidor kvar... Yeeey... Vad gör ni andra så här en söndagseftermiddag då? -.-

Aja, mat snart och ska väl försöka hinna några fler sidor innan dess. Ciao!


Ha det bäst!


/CH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...