Fel gym

Jag hade varit duktig och bokat ett spinningpass på mitt gym till kl 10 idag, trots att det är är lördag. Så jag ställde klockan på 8, gick upp och åkte iväg till gymmet och var där runt halv. Bytte om och allt så där. Men så verkade det hela lite konstigt, det var liksom typ inga där utom några få i själva gym-delen. Till slut gick jag och frågade en som var där och jag fick till svar att "det finns gruppträningar här men inte cykel för de har inget cykelrum här". Oooops! Jag som hade dubbelkollat adressen och allt. Vet inte riktigt hur det blev så här fel :P Asså grejen är att det är en gymkedja som heter "Sports gym" och den finns på typ 5 olika ställen här i Östersund (jag har bara tillgång till 3 av dem, för jag har det billigaste kortet ^^).
 
Men så när jag insåg att jag inte riktigt visste på vilket av gymmen jag hade bokat och att jag omöjligt skulle hinna dit så tänkte jag att det är ju väldigt onödigt att bara dra hem igen. Så jag gick in i gymmet, satte mig på en av cyklarna där och körde något inprogrammerat program som var i en timme. Med tanke på att jag typ nästan inte tränat något på flera år (plus att jag var ensam - tycker inte om att gymma ensam) tyckte jag att jag var himla duktig ^^ Jag är iaf lite stolt över mig själv.
 
Det känns faktiskt väldigt bra, jag tar den här viktminskningen på allvar den här gången. Jag har försökt så många gånger men det är något som känns annourlunda den här gången. Känns som att jag kommer klara det.
 
Så nu har jag iaf fått in två träningar den här veckan (gick ute med stavarna höromdagen :) ). Så det känns bra :D
 
Efter gymmet gick jag ner till centrum (typ 5-10 minuter därifrån - gymmet ligger bara en bit ovanför universitetet och det ligger i sin tur precis ovanför centrum ;) Allt är en stor backe :P ) och köpte massa frukt och lite glass, det är ju äntligen helg ;)
 
Ha det bäst!
 
 
/CH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...