Trodde jag skulle dö

Har precis kommit hem från en snabbvisit hemma i Stockholm (min syster fyllde 25, så åkte hem för att fira) och det blev flyg fram och tillbaka.
 
Så är som sagt, precis hemkommen från flyget och JISSES! Flyget började bra, lite skakigt som det kan vara och så där men ändå, inget galet. Sista 20 minutrarna, när vi skulle landa blev det JORDENS TURBULENS och vi föll uppe i luften flera gånger okontrollerat, planet kastades från sida till sida och skakade otroligt mycket, under flera gånger.
 
Det blev så himla overkligt så att jag blev konsigt nog välidgt lugn. Och även om tanken "det är nu/så här jag dör" gick i huvudet på mig så var jag ändå lugh i min livrädd-het. Jag tänkte liksom att "det som händer, det händer". Svårt att förklara för jag var ju livrädd (jag trodde helt ärligt att nu störtar vi och måste nödlanda och jag hoppas jag överlever, men det märker vi) men ändå så himla lugn.
 
Det satt en helt underbar man bredvid mig som såg att jag blev väldigt rädd så han tog min hand och pekade ut flera gånger och sa "där är marken, vi är inte så högt upp, snart landar vi". Och det hjälpte faktiskt en hel del. Han höll min hand tills vi var nere. Jag tackade flera flera gånger för det var väldig skönt att ha någon att hålla i, då jag flög utan sällskap. Det finns änglar på jorden! <3
 
Nåja nu ska jag gå och försöka sova lite, jag behvöde bara få ut det här lite. Är fortfarande lite i chocktillstånd.
 
Men jag är hemma nu och mår bra och så, så det är skönt.
 
 
Ha det bäst!
 
 
/CH

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men usch vad läskigt!!!! :O Men himla gullig man, wow, vad glad jag blir att läsa det. Så fint!

2013-04-16 @ 05:39:13
Postat av: Molle

/Malin* :P

2013-04-16 @ 05:39:29
URL: http://sweetjack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...