Hehe ooooops!

Hej folk!
 
 
Jag är ledsen för den otroligt dåliga uppdateringen :P
 
Sen senast har jag:
 
- Klipppt mig
- Fyllt år
- Gått på pride
 
Och säkert en hel del massa annat ^^ Har bara inte riktigt kännt att jag haft något att skriva om antar jag. Ska försöka bättra mig :)
 
 
Födelsedag och hårklippning (som var på morgonen av min födelsedag :P) i bilder ^^
 
 
 
Under pride (i prideparken) fick jag äntligen möjlighet att gå med i djurens rätt :) Då fick jag det det här snygga armbandet :)
 
 
En kväll var det schlagerkväll i prideparken och då var bland annat Martin Rolinski där. Yey ^^ Och ja, vi stod i stort sett längst fram ;)
Veckopasset :)
 
 
 
 
Ha det bäst!
 
 
 
/CH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...