Nu skriver jag ;)

Fått den del klagomål på att jag inte skriver tillräckligt ofta. Förstår inte va ni menar ;)
 
Vet ju inte vad jag ska skriva om bara. Asså det är ju inte så att det inte händer saker eller att jag inte tänker på bloggen. Men det blir liksom bara inte av. T.ex. att vi va i London skulle jag ju kunna skriva om men liksom det va mest bara shopping xP Shopping och supernörda Doctor Who :P Kan väl kanske lägga upp lite bilder sen iofs om ni vill ^^
 
Har ju skadat benet också, (knäskålarna en tredje gång nu... den här gången vänster, alltså inte samma som i våras vilket gör att det högra som var mitt svaga ben nu är det "starka"... heh...) men det är väl inte heller så spännande? Haha jag vet inte ^^
 
Vad händer annars då...? Jo!  Idag va sista praktikdagen. Eleverna var jättesöta. Vi var med på en lektion med klass 5 och min handledare säger till dem "Idag är det Carolines sista dag, så passa på att säga hej då tilll henne nu". Och helt plötsligt säger typ hela klassen, som i kör, "Hej då Caroline". Blev nästan lite tårögd. De satt och gjorde julkort så under lektionen kommer två st fram och ger mig kort och en kram och säger hej då. Efteråt kom en tredje elev fram och gav mig en kram och sa "Vi kommer sakna dig". Underbara elever <3 Någon timme senare kom en av dem in till vårt kontor (kuratorsrummet) och sa hej då ^^
 
Kan bjussa på en bild på mig från paktiken:
 
 
Från självaste personalrummet ;)
 
 
Ja det va väl det jag hade typ.
 
Önskar att jag hade Alex här <3
 
 
 
Ha det bäst!
 
 
 
/CH
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad jättesöt Du är på bilden.

2013-12-14 @ 17:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...