Freeedag

Härligt att få sooova uuut! Trodde jag var ledig i går men nej, visade sig att vi hade en grej vi var tvugna att gå på och jag trodde att det började kl 8:15 men visade sig att det började 9,så jag gick upp massa för tidigt. Så jag var rätt trött, då jag inte hann sova så mycket. Idag har jag "hemma-plugg-dag" dvs det är inget på schemat, så idag fick jag sova ut!
 
Pappa kommer hit ikväll och ska hälsa på under helgen (yey :D ) så jag började städa lite smått igår (+ hade tvättstugan) och tänkte att det är nog dags att ta ner julen:
 
 
Så nu hänger mina andra gardiner uppe i fönstret och det ser så himla tomt ut, framförallt då jag även slängde julblommorna som var vissna...
 
Ska fortsätta med städandet idag. Behövs en ordentlig genomstädning, torka av golv osv.
 
 
Ville bara säga en liten kul sak. Jag bytte profilbild igår, på facebook. Valde den här:
 
 
Jag var inte alls berädd på vad som hände: inom en timme hade massa massa människor klickat på 'gilla' och flera stycken (vänner från runt hela världen) hade lämnat massa söta kommentarer. När jag vaknade nu i morse var jag uppe i ca 29 gillningar och ännu fler kommentarer. Det roliga var också att jag fick massa komplimanger för min sminkning. Vilket är himla kul, för det var första gången jag hade testat den sortens sminkning och var rätt nöjd själv, så var kul att få en sån feedback utan att ens bett om det ^^
 
Nåja nu måste jag gå och städa.
 
 
Ha det bäst!
 
 
/CH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...