Lite nytt

Hade en så fantastisk helg. Hade omtenta tidigt på lördagmorgonen som gick käpprätt åt skogen. Alla vi som gjorde den satt som frågetecken. Det var i stort sett inget av det vi hade gått igenom på föreläsningar eller pluggat. Min reaktion vid första frågan var att nej men det kanske bara är första frågan som är svår, så jag bläddrade vidare (vilket jag inte brukar göra för att inte stressa upp mig själv) och läste de andra frågorna men det blev bara värre och värre. Så vi funderar på att ta upp det med Kåren så de får kämpa för vår sak. För det var helt sjukt. ALLA tyckte att det var jättekonstigt Men vi får se. Finns fler tillfällen att göra omtenta på :)
 
Efter tentan (som både jag och mina två närmaste tjejkompisar här uppe gjorde) gick vi hem till Jessica (en av tjejerna), för att ha den inplanerade tjejkvällen. Men eftersom klockan var runt 11 tyckte vi att det var lite väl tidigt att börja "festandet". Blev en lunch ute på stan, inhandling ov kvällens middag (vegetarisk tacos - finaste tjejerna som går med på att äta vegetarisk färs när vi äter tillsammans, för min skull <3 ) och filmtittande - med andra ord GODIS ;D Haha sen gick vi tillbaka hem till Jessica, fixade och donade lite - umgicks med andra ord :P Blev sen lite iordningsgörande av oss själva - smnikning, hårfix osv:
 
 
 
'
Haha ja mobilkameran är ju inte riktigt den skarpaste men ;) Så såg jag ut iaf.
 
 
Det var en så underbart kul kväll, tror jag ärligt talat aldrig skrattat så mycket - vid ett tillfälle låg vi alla tre på golvet pga skratt -  och det blev många internskämt från den kvällen. Underbara vänner jag fått tag på! <3
 
Blev relativt tidig sovning dock eftersom vi alla tre var trötta, då vi gick upp tidigt för tentan och inte sovit så mycket natten innan någon av oss. Jag och Martyna tog vardagsrummet och även då blev det en hel del (galet mycket) skratt. Ja, vi har rätt roligt tillsammans ;)
 
Måndagen var en lång dag, skola fram till 15 men sen vid 17 skulle jag och en kompis på ett möte för en organisation, om frivillighetsmojs. Kan ge bra meriter inför framtiden, med tanke på karriärvalet jag gjort. Vi blev ombedda att inte tala så mycket om det dock, då allt ska vara anonymt så jag skriver inte namn på organisation eller så. Spännande iaf! Men ja, nu lämnar vi det ;)
 
 
Så här kan en föreläsning se ut ^^ Älskar att de säljer frukt i kaffeterian (och att den finns i vår byggnad ;) ) och inte bara massa godis och grejer.
 
Kom hem rätt sent och var hungrig. Slängde ihop en korvstroganof. Första gången jag gjorde det på mandelmjölk (ja, för er som inte vet så har jag blivit snudd på vegan - äter inte ägg, dricker inte mjölk/äter inte mjölkprodukter osv då det inte går att skilja mjölkindustrin och köttindustrin och efter att ha hört hur det går tilll både i möjlkindustirn och med höns, tuppar osv vill jag inte på något sätt stötta de industrierna). Blev rätt intressant. Skumt nog blev den del jag gjorde till lunchlåda idag mycket godare än den del jag åt igår. Haha, kan bero på såsmängd? Det smakade bra iaf och jag är glad att det går att använda helt djurfri mjölk i maten också :D
 
Haha kanske är otroligt tråkigt att sitta och läsa massa detaljer om mitt liv. Men men så kan det vara ;)
 
 
Ljushallen var extra uppiffad igår och idag - det var folk från Windows som var där och hade tävlingar och med lite himla massa tur vinner jag en surfplatta - woho! Haha :P
 
 
Tänkte bara slänga in den här för att visa loggan - för några dagar sen var det studenternas dag på universitetet och om man deltog i en av stationerna så fick man ett sånt här fint sudd med Kårens logga på. Tycker den är så rolig. Och ni som känner mig är nog inte förvånade att jag deltog - GRATIS SUDD :D Lite för fint för att jag ska våga använda det dock, haha
 
Nej nu ska jag gå och göra ännu en matlåda - det tar aldrig slut så slitandet ;) Fixa disken - blogga - laga mat ;) Haha, nåja jag har det rätt bra ändå jag :D
 
 
Oh och på fredag kommer pappa upp och hälsar på! Woop woop!
 
 
Nåja, nu mat!
 
 
Ha det bäst!
 
 
/CH
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...