Reeeeeeeent

Har städat som en tok idag! Skurat golv, skurat väggar, torkat av alla bord, torkat av TOALETTEN (både utanpå och i!), skurat väggarna inne på toan och inne i dushen, snabbtvättat golvet i duschen/badrummet, slyttat på tunga bord, soffor och mattan får att kunna skura + damsuga, ställt tillbaka allt, ställt in fina små ljus...bollar? (elektriska små ljusbollar från IKEA) på hyllan ovanför handfatet vid toan så det ska se trevligt ut (svårt att få ett litet minrum med skumt golv och väggar att se trevligt ut - men jag lyckades ändå rätt bra ^^), tagit ut sopor, skurat spis, bänk, diskbänk... jag har stääädat! Och nu är jag helt slut! Vem behöver gymkort - gör en ordentlig genomstädning av lägenheten så uppnår du samma effekt i kroppsodör! ;) Haha ne men jag förstår varför viktväktarna rekommenderar städning.
 
Men nu är det rent och fint till att pappa kommer om ca 20 minuter. Ska snart börja med maten också så den är färdig när han kommer hit ^^ För er som är förvirrade: nej jag dissar inte pappa så han får ta sig hit från tåget själv - Simon åker och hämtar honom ;)
 
 
Mina julblommor hade vistnat men det såg så tomt ut i fönstret med en tom vas ;)
 
 
Ha det bäst!
 
 
/CH

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Caroline!
Det var en hel del att läsa när jag kom hem från sjukhuset. Det är alltid lika roligt att läsa vad Du har för Dig.
Din Mamma tog hand om Morfar när Din Pappa var uppe hos Dig. Kramar i mängder/Mormor

2013-02-13 @ 13:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...