2013

Gott Nytt åååååår folk!
 
Sååå heh ja, uppdateringen här har ju inte varit perfekt precis men... så kan det vara ;) Dessutom är det mest familj som läser (så vitt jag vet?) och er träffade jag ju under jul/nyår och det va typ då jag inte skrev nåt.
 
Meeen nu är jag iaf tillbaka uppe i Östersund och det innebär galet pluggande. Trodde jag hade tenta den 20 men det visade sig vara en söndag så det är den 18, vilket gjorde antalet dagar jag har till tentan lite färre än jag räknat med och betyder att jag har tenta om ungefär en vecka och jag ja heh, har väl inte läst så där jättemycket under tiden jag var hemma. Dumt. Men men gjort är gjort (ogjort?) och nu blir det superplugg nu när jag är här igen. Säger jag och har typ inte läst ikväll heller. Meeen! Med det sagt betyder inte att jag inte har gjort pluggrelaterade grejer - så det så! Jag har gjort saker som underlättar pluggandet, t.ex. skrivit ut gamla tentor, skrivit ner mitt schema i kalendern osv. Och i morgon har vi pluggstuga i skolan så jag ska gå på den tänkte jag så då får jag förhoppningsvis en del gjort. Plus att jag har ju massa kompisar där också.
 
Jag har också ikväll tvättat lite men också satt ihop min underbara julklapp, min dammsugare:
 
 
Ta-daaa! Åh vad jag är glad att jag har en dammsugare nu! Lycka på hög nivå!
 
Ni i familjen vet att jag gav bort ljus och tvålar som jag gjort själv, i jul. Jag tänkte visa några av de jag gillar mest:
 
 
Den här Batmantvålen (som för övrigt har citrondoft eftersom den är gul) gav jag till mamma. Kan ju även tillägga att den här spenderade jag mest tid på! - Vilket INTE betyder att den är viktigare än de andra. Alla är gjorda med lika mycket kärlek :D
 
 
Även den här va till mamma. Eller nja, det var ett paket med två tvålar i och paketet va till mamma och pappa tilsammans men jag hade lite tanke innan på att den här lutade mer åt mamma och den andra åt pappa.
 
 
Det här ljuset valde jag att behålla själv och är inte rosaröd som på bilden. Den är mörkröd (eller typ vanlig röd fast lite mörkare). Färgen jag färgade med hette "Julröd" Den ser inte så märkvärdig ut när den är släckt men när den är tänd så lyser det igenom, som man ser lite där det blir rosa på bilden. Jag tycker mycket om den iaf.
 
 
Det va de sakerna jag har bilder på. Gjorde också en supercool (om man får säga så om sina egna saker ;) ) tvål till min syster som va i form av en muffins. Har ingen bild här på den dock. Och ett ljus i en fin lite gammaldags tekopp. Ska se om jag kan leta fram bilderna på dem sen. De ligger på den gamla mobilens minne...
 
Märker att jag börjar bli förkyld vilket känns mindre bra. Men men blir att äta c-vitamin och hoppas på det bästa!
 
Nu ska jag fortsätta med allt möjligt!
 
 
Ha det bäst!
 
 
/CH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...