Helgen/senaste

 
 
 
 
CSNpengarna kom vilket gjorde att jag äntligen kunde äta igen ;) Haha nej då men typ allt var slut så det var skönt att kunna handla massa nytt igen. Massa av basic-sakerna var/började ta slut, som diskmedel, salt osv osv. Maaaat ;D
 
 
 
Blir en del storkock när jag lagar mat. Superbra, då har jag lunch att ha med mig till universitetet i några dagar ;)
 
 
I fredags bjöd jag över Simon på lite filmkväll. Han stod för popcorn och en dricka, jag för grönsakerna och en dricka :P Super!
 
 
Ja rätt skönt att få sova ut i helgen ;) Bilden var dock menat som ett skämt ;)
 
 
 
Ville bara sänga upp den här också. Den är ifrån i morse. Det var så himla vackert!
 
 
 
 
Ha det bäst!
 
 
 
/CH
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...