Jag är Moebius Syndrome Holiday hero idag!

Haha okej så jag är liiiite för exalterad över att vara dagens Moebius Syndrome Holiday Hero tror jag ^^ Men hur som helst. Den amerikanska/internationella möbiusgruppen utser varje dag en Moebius Syndrome Holiday Hero fram till den 24 januari (tror det börjar i november typ) - eftersom 24 januari är Moebius Syndrome Awareness day. Och idag var det min tur! :D Så de la upp en bild med massa småbilder i på mig, en länk till min "uppsats" och några av mina videor.
 
Den länken går till min sida på Möbiushemsida manyfacesofmoebiussyndrome.com. Idag står det även att det är min dag och bilden med de massa små bilderna i är också där så klicka här för att kolla :D
 
Nu ska jag plugga!
 
 
Ha det bäst!
 
/CH

Kommentarer
Postat av: Molle

Åh har inte varit inne på din blogg på evigheter ju! Trodde du lagt ner den pga du vet vad vilken hehe!!!

2013-01-17 @ 22:47:19
URL: http://sweetjack.blogg.se
Postat av: CH

Haha va? :P

2013-01-19 @ 23:07:59
URL: http://welcometomyweight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...