Hej folk!

Jag är ledsen att det har gått flera veckor sen jag skrev!
 
 
Jag har varit hemma i Stockholm nu i... tre? kanske något sånt, veckor iaf :)
 
Det har inte hänt så supermycket så därför har det inte varit så mycket att skriva.
 
Jag har:
 
  • Träffat några av alla mina fina vänner och familj/släkt här i Stockholm jag inte sett på flera månader :D <3
  • Köpt veckopass till Pride - längtar!
  • Städat, städat, städat...
  • Pluggat lite (fick en komplettering)
  • Kramat MASSOR på katten ^^
  • Insett att jag fyller år om typ 1,5 vecka - hur sjutton gick det till?
  • KOLLAT TV (haha inte visste jag att jag hade saknat det så mycket på ett år utan en :P )
  • Försökt träna benet lite.. heh...
  • Glömt att ringa en sjukgymnast så inte tränat benet så mycket som jag behöver
  • Inset att det är väldigt dumt att jag inte ringt någon sjukgymnast för det har gått 2,5 månad sen jag skadade mig och jag haltar fortfarande rätt kraftigt
  • Fått galen abstinens från/av/för? träning. Saknar att träna. Typ ge sig ut på en prommenad, springa (!), zumba.. you name it...
  • Jobbat på Teater i Haga
 
Ja och säkert fler saker :)
 
Men men ^^ Nu är jag i alla fall ensam hemma i några dagar för resten av familjen är på Harholmen (för er som inte vet vad det är så är det en stuga i Stockholms skärgård vi hyr varje sommar i en vecka) och jag kände inte för det så stannade hemma.
 
Så nu håller jag på att städar mitt rum/packar upp lådorna jag hade med mig från Östersund (heh, ja de har stått i några veckor och bara väntat på mig - döm mig inte ;) ). Så så här snygg är jag i skrivande stund:
 
 
Haha snygg som få - I know ;D
 
Nåja :P Haha ne men jag får ju finbesök från Östersund över helgen i from av en underbar Jessica :D Så måste få huset att se tip top ut ^^ En av anledningarna till att jag valde att stanna hemma :)
 
Smart som jag är så tänkte jag också att det var ett ypperligt tillfälle att eftersom jag ändå fyller år veckan efter helgen så kan jag ha "kompiskalaset" i helgen så kan Jessica vara med på det och träffa Stockholmfolket (ja... de som kan och är i Stockholm då...) och Stockholmfolket får träffa henne :D
 
Så jag har städning, kalasplanering och grejer att göra ^^
 
Känns lite lyxigt att få ha katten för mig själv i några dagar faktiskt ;D
 
 
Lite bilder från senaste tiden:
 
Vi hade ju inte direkt ful utsikt på vägen hem från Östersund!
 
 
Vänster: Pjäsen jag jobbade med (asså i Teater i Haga - jag jobbade i cafeterian, inte i pjäsen ;) )
Höger: Bevis att jag vad där - brände mig :P
 
 
Va inte direkt något viktigt med den här - bara att den va god ;) Och dessutom helt vegansk (och så där übernyttig (typ :P) som man vill ha den ^^)!
 
 
Ja juste ja, jag har gått och blivit Doctor Who-nörd också (kollade första fyra säsongerna på typ 2,5 vecka :P MEN till mitt försvar var jag superförkyld i en av dem och då får man faktiskt dega i soffan hela dagen ;) ) ;D
 
 
Bara för att hon är bäst <3
 
 
Nej, nu rumstädning - det görs inte av sig själv (va underbart det skulle vara!) ^^
 
 
Ha det bäst!
 
 
/CH
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...