Hur ska jag klippa mig?

Ska snart klippa mig och vet verkligen inte vilken frisyr jag ska välja. Hjälp?
 
1:
 
 
Här är jag väldigt mycket yngre än jag är nu (och även smalare!) - det är t.o.m. innan operationen men det är frisyren som är fokus nu :P Har tänkt på den här frisyren ett tag men jag vet inte?
 
2:
 
 
Det här är väl typ min standardfrisyr. Saknar den lite men kanske också vill göra något lite roligare?
 
3:
 
 
Det här är egentligen bara utväxten från nr 4 nedanför men man skulle kunna göra någon variant på den, typ bara kort...? Fast jag vet inte riktigt.
 
4:
 
 
Okej, ja det är tre st nr 4, jag vet :P Men det är för att jag vill få med olika vinklar på den här. Jag saknar verkligen den här frisyren och har funderat på den så sjukt länge. Men jag verkar typ vara den enda som gillar den :/ Däremot var håret lite för kort när jag gjorde det (på bilden) så nu skulle det se bättre ut och hänga över mer på den "långa sidan" :) Vad säger ni? :)
 
4:
 
 
 
4:
 
 
 
5:
 
 
Det här är egentligen också bara en utväxt från en annan frisyr men samma här som med den andra - man kan göra något liknande med längden?
 
6:
 
 
Vet inte, kanske?
 
7:
 
 
Kort :)
 
 
Asså jag vet inte. Jag är verkligen sugen på side-cut (nr 4) men vet inte. Känns lite läskigt pga att jag inte direkt är smalast i världen just nu och vet inte om det skulle passa. Va inte supersmal på bilderna heller men jag är typ 7 kg tyngre nu ändå, så vet inte.
 
 
Vad tycker ni?
 
Tillägg:
 
Testade hur nr 4 skulle se ut (så pass bra som det går med massa vatten och hårspännen :P ):
 
 
Vet inte men det ser inte så himla hemskt ut som jag trodde ^^ Dessutom ser det bättre ut när man har smink på sig PLUS att håret kommer ju fräschas till när jag klipper + färgar det :)
 
 
Ha det bäst!
 
/CH
 
 
P.S. Missa inte önskelistan i inlägget under (för er som det gäller ^^)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...