Önskelista :)

Hej folk :)
 
Jag fyller år om en dryg vecka och det är folk som undrar vad jag önskar mig så jag tänkte att jag skulle skriva en lista här. Jag har redan en lista i pappersform men den är på nedervåningen och jag orkar inte gå ner och hämta den just nu ;) Haha ne men jag skriver ner det jag kommer ihåg och mest önskar mig. Here we go ^^
 
  • En juicemaskin (juicing maskin?) - en maskin som man kan göra juice med  av t.ex. morötter osv
  • C3 Mix & Go (30-10103)   -  det är namnet på en mixer jag verkligen vill ha. Klicka här för bild
  • Presentkort : Åhlens, Adlibris/Bokia osv, Willys (?), Lagerhouse
  • Pengar
  • Snygga smycken
 
De tre första är det jag önskar mig mest. Listan är längre egentligen men jag kommer inte ihåg så mycket just nu men jag ska kolla vad det var jag hade skrivit ner och så kompletterar jag listan med det senare :)
 
 
Ha det bäst!
 
 
/CH - som är nöjd att hon tränade det första hon gjorde när hon gick upp ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...