Hello people of the internet

Hej folk ^^
 
Inte skrivit så mycket på ett tag, eller jo försökte från appen men den va så himla dålig så jag tog bort den.
 

Tänkte göra en liten ben-uppdatering:
 
Jag var hos en sjukgymnast i torsdags och fick lite övningar och alltmänna tips med benet. Han ville inte att jag skulle använda skyddet lika mycket längre, för det stoppar blodflöder lite grann och det är delvis det som gjort att det fortfarande är lite svullet. Jag märkte också där att nu kan jag gå på benet utan stödet utan den fruktansvärda obehagskänslan jag fick när jag testade för någon veck sen. Men han tejpade ändå benet med muskeltejp, för att hjälpa att stödja upp lite extra ändå, då jag inte har stödet på. Stödet ska jag bara använda om jag ska gå en längre sträcka. Så jag har gjort så att är jag hemma har jag inte stödet på men ska jag ut och göra något tar jag på det.
 
Jag haltar lite mer utan stödet än med, men det är nog ovana + lite mer instabilt men det går nog bra. Det blir nog bättre när jag vant mig mer och när jag tränat upp musklerna mer. Jag fick lite övningar att göra hemma, för att öva upp benet. Han sa att jag ska ta kontakt med en sjukgymnast i Stockholm (vi bokade ingen ny tid eftersom jag ska hem till Stockholm om en vecka) och med den personen får jag väl fler övningar plus att jag antagligen får använda sjukgymnast"gymmet" också. Så var det med förra benet iaf ^^ Jo juste, och han sa att tejpen håller ungefär 1-2 veckor (lagom till jag kommer hem med andra ord) så att nästa sjukgymnast kan hjälpa mig med att sätta på ny om hen bedömmer att jag behöver det.
 
Så här snygg är jag nu iaf ^^
 
I morgon kommer jag hem om en vecka ^^ Ser fram emot det med skräckblandad glädje ;) Ska bli underbart att träffa alla igen iaf :D
 
 
Ha det bäst!
 
 
/CH
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...