Jahapp

Nu ska vi se om det här fungerar. Skriver via blogg.se:s mobilapp :P

Jag hann få färdig den sista och fjärde uppgiften. Satt till kl 6 på morgonen dock så hann bli väldigt trött så är inte säker på att jag klarat den. Men det märker vi ;)

Dumt nog har det fått mig att vända totalt på dygnet. Men men.

Det är hur som helst galet skönt med sommaruppehåll! Tror aldrig jag har uppskattat ledighet förut som nu! Har inte haft officiellt ledigt sen förra sommaren eftersom man på universitetet inte har lov och därför har man uppgifter över t.e.x. jul osv.

Nåja. Jag har Martyna här. Hon har jobbarjobb nära centrum och jag bor mycket närmare, så hon kommer sova här några nätter fram till att jag åker hem till Stockholm, om knappt två veckor. Fast eftersom hon jobbat idag är hon supertrött så hon däckade för några timmar sen :P Jag gjorde lite popcorn och satte på en film :P

Jag ska väl också sova om ett tag men inte riktigt än.

Ha det bäst!

/CH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...