Så kan det gå

Hehe, klockan är 02:07. Heh... heh... Ooops!
 
Så kan det gå när man har många uppgifter och har gett sig sjutton på att de ska göras färidga den dagen (visserligen över midnatt nu men det räknas ändå som "dagen" eftersom jag inte gått och lagt mig än ;) ) jag betsämt att de ska bli färdiga.
 
Jag har 4 uppgifter att lämna in och ungefär lika många dagar att dela upp dem på. Det är en relativt liten uppgift, två halvstora och en stor.
 
Jag delade upp det så att:
 
Måndag - ena halvstora färdig
Tisdag - andra havlstora färdig
Onsdag - den "lilla" (som även ska in på torsdag senast - de andra på fredag) färdig + börja på den stora.
Torsdag - den stora färdig.
 
Jag ska spendera nationaldagen hos Martyna så vi kommer hjälpas åt med den stora uppgiften då den är lite förvirrande och komplicerad. Nationaldagen kommer med andra ord firas med plugg... yey... Nåja, på fredag efter kl 15 är allting inlämnat det är ÖVER för den här terminen. Fy sjutton va skönt det ska bli med sommaruppehåll!
 
Ne nu är klockan snart kvart över två och jag är väldigt trött så ska gå och lägga mig.
 
Däremot kommer jag vakna någonstans mellan 7:30 och 8:00 av antingen hamrande i golvet i våningen ovanför - vilket blir mitt tak, slipning med slipmaskin utanför fönstret eller något annat liknande pga att de håller på att dels renovera en av lägenheterna här och samtidigt gör de något med fasaden vid min sida av huset. Det blir säkert jättefint och bra men jag är liiiite trött av att vakna mellan fem minuter och en kvart innan klockan ringer...
 
I morgon kommer jag däremot inte ställa klockan (vi har inga fler föreläsningar sen ca en vecka tillbaka), jag förtjänar att få sova ;) Dessutom måste jag få tillräckligt mycket sömn för att orka plugga hela dagen.
 
 
Nåja sova va det ja ;)
 
 
Ha det bäst!
 
 
/CH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...