Sista rycket

Hellu
 
Har inte blivit mycket uppdatering nu på ett tag. Ledsen för det.
 
Mamma var här förra helgen och hälsade på. Det var välidgt kul att ha henne här :) Har inga bilder att dela med mig av tyvärr, för de ligger alla på mammas mobil :P
 
Men det var strålande sol och underbart väder hela helgen och det var helt underbart. Vi gick runt lite i centrum på lördagen och tittade lite i affärer osv. På söndagen var vi lite i centrum också, sen gick vi ner till vattenet (ligger precis nedanför centrum) och åt varsin glass, innan vi gick tillbaka upp och tog bussen tillbaka hem till mig. Jag hade planerat att visa mamma var jag går/springer när jag är ute och tränar - vägen längst ut med vattnet, som är så himla vacker. Men pga kryckorna kunde jag inte gå så långt. Men men, det får bli någon annan gång.
 
Nu i fredags hade jag, Martyna och Jessica vår sista "officiella" tjejkväll för terminen och tyvärr antagligen för i år, då jag kommer ha praktik i Stockholm och de båda är kvar här uppe hela sommaren och hösten :( Men men.
 
Vi åkte hem till Martyna och hade lite picnic vid en sjö som ligger supernära där hon bor. Det blev en del del skratt och knäpperier som vanligt. Det är så det ska vara ^^ Det var fantastiskt varmt (lite väl varmt ett tag!). Jessica hade köpt med sig ett alkoholfritt jordgubbsvin, som var väldigt gott. Jag brukar inte gilla vin men det här var gott, smakade typ saft ;)
 
Så här fint var det :)
 
 
Så här otroligt snygg var jag ;) Haha just här hade solen gått i moln (vilket var ungefär 5 minuter av de två timmar vi var där). Men ja, alla tre blev så varma så vi satt i så pass lite kläder vi kunde :P Jag hade som ni ser, dragit ner axelbanden på linnet. Och byxbenen hade jag dragit upp så långt jag kunde så de blev mer som shorts än trekvartsbyxor.
 
På söndagen den 9de (om en vecka med andra ord) är det officiellt terminsslut men alla uppgifter ska in senast nu på fredag, så jag sitter nu och gör sista rycket innan jag får ett välförtjänt sommaruppehåll.
 
 
Och i höst blir det praktik! :D Det är mer eller mindre officiellt nu: Jag kommer ha praktik på min gamla högstadieskola Raoul Wallenbergskolan :)
 
 
Nu måste jag fortsätta skriva på min samtalsanalys - yes! Vi har hållt samtal, som vi spelade in som vi nu ska analysera. Yey... Ne men rätt spännande att se var man är ändå.
 
Nåja!
 
 
Ha det bäst!
 
 
/CH
 
 

Kommentarer
Postat av: Molle

YAAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2013-06-03 @ 13:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...