Fantastiska väder!

 
Det är helt fantastiskt väder ute just nu. Jag kom precis hem från universitetet, där vi satt och skrev klart vårt grupparbete. En prommenad på 25 minuter i strålande sol och underbar vämre.
 
...till att komma in i min lägenhet som är nere i källaren för att sitta och skriva på ett annat arbete, som även det ska in i morgon, så jag har inget val. Åh, jag önskar att jag skulle haft en balkong och botti en typ takvåning eller så. Funderar på att spara ner alla de inernetsidor jag behöver i ett worddokument och sätta mig utomhus. Fast då måste jag arbeta på min lilla dator, för den här (min stora laptop) håller på att totalt ta slut så den klarar sig utan sladd i ca 1 minut innan den dör. Och det är ganska irriterande att jobba länge på den lilla. Men men vi får se :) Kom på att jag bor vid typ Östersunds största väg, så skulle nog bli störd av trafiken.

Det är iaf helt underbart skönt väder ute och jag blev så fantastiskt glad av det :D
 
Ne nu ska jag komma igång med arbetet.
 
 
Ha det bäst!
 
 
 
/CH - som längtar till om månad och en och en halv dag, då sista tentan är gjord innan sommaruppehållet!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Caroline!
Det låter som om ni har fått det lika härligt som vi härnere. Jag märkte att det inte går att ha vinterjackan längre. Jag var nere på vårdcentralen i dag. Kalle skjutsade ner mig, och sedan gick vi till Kinarestaurangen. Din Morfar kom sedan efter att ha varit på Sabbatsbergs sjukhus. Kramar från oss.

2013-05-06 @ 23:04:13
Postat av: Mormor

Hej Caroline!
Hörde av Din Mamma att Du har gjort illa knäet. Hoppas att Du snart blir bra.
Jag håller tummarna för Dig. Vi ses väl snart igen. När slutar skolan?

2013-05-07 @ 22:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...