Lycka!

Efter snart två veckors väntan kom samtalet från sjukhuset - knästödet har kommit. Eftersom jag inte har några föreläsningar idag kunde jag komma dit redan om en timme. Ska bli så skönt att äntligen få det - inga fler ostabila läskiga prommenader (haha och med prommenader menar jag max fem minuter typ till bussen, för längre än så går inte just nu :/ )
 
 
Så nu ska jag borsta tänderna och slänga på mig skorna. Orkar inte riktigt byta om från mjukisbyxorna. Det blir ju till och med lättare med dem, då de är lättare/snabbare att få av, för att prova den ^^
 
Nåja, nu måste jag fixa mig, uppdaterar senare ;)
 
Ha det bäst!
 
 
 
/CH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...