Stöd

Det gick bra att hämta ut benstödet igår. Problemet är bara att det är så himla stort (eftersom det är en kudde på sidan om, som ska hjälpa till att hålla i knäskålen så den inte hoppar ur led igen) så jag får inte på mig jeansen över det. Tack och lov att jag valde att åka i mjukisbyxorna. Men jag provade ett av mina vår/tidig-sommar-byxor som är lite större i benen, eller ja, mindre tighta och de fungerar bra :) Så länge värmen håller i sig, då de är trekvartsbyxor ;)
 
 
Så hä ser nu min knäskål ut iaf ;) Svårt att se men kudden är till vänster, i bild, till höger i verkligheten, eftersom det här är mitt högerben. Och så är det karborrband på banden runt, som håller i.
 
Jag glömde dock att fråga hur länge jag ska ha den. Mindre smart... Men men jag märker väl hur det känns efter ett tag :)
 
Det är mycket lättare att gå nu iaf, jag känner mig mycket säkrare med det här skyddet än jag gjorde med bara lindan runt knät. Den här ger bättre stöd. Så nu kan jag gå (mycket korta - några meter) utan kryckorna, rätt stabilt. Eller stabilt och stabilt. Jag ser ut som en stel pingvin när jag går utan kryckorna, eftersom jag haltar med ett rakt stelt ben :P Haha mend et känns mer stabilt i gången iaf ;)
 
Just nu sitter jag i skolan. Jag har precis haft en seminarium med en värderingsövning. Det var ett fall med en vårdnadstvist (den ena föräldern skulle flytta långt och då skulle vi bestämma hos vem barnen skulle bo). De var spännande men väldigt svårt. Det här var ändå bara en uppgift, tänk om jag någon dag måste ta såna beslut på riktigt. Jisses!
 
Sitter och väntar på mina kompisar, de hade seminariet efter mig och vi har en annan grej på eftermiddagen, efter kl 13, så jag bokade det här grupprummet, så kan jag sitta och bedriva tiden här vid datorn ;) Har inget att plugga på just nu, så blir mest bara att flumma runt på internet någon timme till. Försöker att inte somna också, blev lite för sent igår + tog ett tag att somna + tidig morgon. Yey...! Men får sova i morgon iaf, då har jag inget i skolan :)
 
Ne nu ska jag sluta babbla på.
 
Ha det bäst!
 
 
/CH
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken otur Du har. Jag tänker på Dig nästan hela tiden. Det är ju tur att Du har så många fantas-
tiska vänner som hjälper Dig. Många kramar till Dig från oss.

2013-05-21 @ 11:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...