Kommer till Stockholm på torsdag

Hej alla folk ^^
 
Yes som rubriker säger så kommer jag hem (känns egentligen fel att säga hem, för hem är här. Fast hemma är också kanske där... nåja...) på torsdag och är hemma nästan en vecka. Kommer fram torsdag kväll och åker tillbaka hit onsdag kväll veckan därpå. Anledningen till att jag åker ganska sent på torsdag är att jag har ett seminarium på torsdag eftermiddag (tyvärr har jag näst sista seminariet, så kan inte åka tidigare). Flyger hem, för jag är ganska trött på att sitta på tåget i 5,5 timmar. Tror min flygrädsla börjar bli lite bättre. Ser nästan fram emot att få flyga igen. Vem är jag och vad har jag gjort med Linen? :P Så det blir att försöka sig på det här med flygbussarna, haha. Får se hur det går. Ska ta en så jag är ute i väldigt god tid, då jag inte har åkt med dem tidigare. Har nästan alla gånger frått skjuts av Simon till och från flygplatsen (en gång av hans pappa) men nu bor han ju inte här längre så det blir lite svårt liksom. Mööööjligtvis att jag kanske får skjuts till flygplatsen av Martynas sambo. Men vi får se, annars blir det flygbuss. Blir det på vägen hem sen igen iaf, från flygplatsen.
 
Okej, hm... en liten uppdatering kanske då det var ett tag sen jag skrev?
 
Som redan nämnt i förra inlägget är jag och min fina Sandra nu officiella med att vi är ett vi, ett oss. Att hon är min flickvän och jag hennes helt enkelt ;) Jag har haft henne på besök här i drygt två veckor, vilket har varit supermysigt och härligt. I morse åkte hon hem till Stockholm igen dock :/ Men men det är inte så farligt lång väntan den här gången, eftersom jag också åker dit om bara några dagar. Trots det är det aldrig kul att säga hej då. Är värre dock när man säger hej då och inte vet när man ses igen. Bajs på distansförhållanden ibland med all saknad. Men som sagt, vi ses om typ fyra dagar så det är en fis i rymden typ. Jag är ändå upptagen med seminarieplugg alla dagar fram till jag åker.
 
 
Slänger upp en bild på oss (eller ja, råkade bli på oss båda haha) från förra lördagen, då vi skulle iväg på en fest med min klass, för att fira att vi i klassen nu tagit oss igenom halva utbildningen (vilket är helt sjukt att det gått så fort!!) och hoppas att du inte stryper mig hjärtat för att jag lägger upp bilder på dig ;)
 
Vad har hänt mer sen sist? Massor antagligen haha, men kommer inte på något speciellt just nu. Måste ändå fortsätta läsa texten inför seminariet på torsdag, eftersom jag och min grupp ska skriva uppgiften i morgon och det är svårt att skriva om man inte har läst ;)
 
 
Ha det bäst!
 
 
/CH
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...