Uttråkad på universitetet i väntan på flyg

Hej folk
 
Jag sitter på universitetet och är uttråkad. Har precis haft veckans seminarium och sitter och väntar på att tiden ska gå så jag kan gå ner till centrum och ta flygbussen ut till flygplatsen för att åka till el Stockholmo och el familj och vänner ^^
 
Jag valde mellan att efter seminariet typ springa hem, hämta väskan och springa till centrum igen (eller ja, då hade jag väl tagit bussen till centrum) eller att dra med mig väskan + ryggan med dator och skit i, till universitetet på en gång och vänta här i ca 1,5 timme. Blev det senare. Så nu sitter jag här, i en skola som är snudd på öde (eftersom det är påsk nu och ytterst få har haft föreläsningar/seminarium idag) och i stort sett bara väntar ut tiden. Har datorn i ryggan så valde att dra upp den och koppla upp mig till skolans nät och surfa runt lite. Ska även äta lite snart. Drog med mig två brödskivor (utan smör xP ) och typ snabbnudlarmojs med typ tre ärtor och två majskorn i :P Någon färdig nudelrättsmojs jag köpte för några veckor sen på ÖB :P Så.. ja, jag lär vara hungrig igen tills planet lyfter eller så. Men men jag har bett pappa ta med sig typ en banan eller macka eller så till mig, när han hämtar mig, så det blir nog bra ^^
 
Jag är faktiskt, förvånansvärt nog, inte nervvös inför att flyga. Trots min flygrädsla. Den kanske har blivit bättre? Yeeey i såna fall. Det enda är att det är rätt pissigt väder idag och den gången det blev typ suuuperturbulens och planet droppade flera meter några gånger när jag skulle landa här i Östersund var det dåligt väder. Så jag är väl lite färgad av vädret den gången nu inför att flyga idag. Men jag är inte så orolig ändå, för jag vet att det går bra ändå, med tanke på att den gången landade vi ju iaf någorlunda stadigt och säkert ;)
 
Det är det här med att sätta mig framför en dator med webkamera + i uttråkat tillsånd... Heeeeh, ja det blev en (egentligen två) blid:
 
 
Ehm... ja :P
 
 
Nudlar väntas!
 
 
Ha det bäst!
 
 
/CH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...