Hej folk

Jag är dålig på att uppdatera har jag fått höra ;) Det är inte det att det inte händer saker men jag glömmer helt enkelt av att skriva om det haha :P
 
Och hur intressant är det att veta att jag spenderade lördagskvällen med mina underbara vänner med varsin drink och kollade melodifestivalen? Det kanske är jätteintressant, vad vet jag?
 
Kul hade vi iaf. Riktigt himla jätteroligt. Det är fantastiskt vilka underbara tjejer de är asså, Jessica och Martyna. De blir ju min familj här uppe. Är det något så går vi till varandra och vi hjälper alltid varandra. Det slår mig gång på gång hur underbara de är och hur glad jag är att ha träffat dem.
 
Folk undrar ibland hur det fungerar att vi är tre st, om det blir bråk och så. Jag har alltid tyckt att det är skumt att det inte skulle fungera att vara tre stycken. Och när jag kollar på min vänskapskrets så är det väldigt ofta i triosar (heter det så?)  jag umgås. Jag, Martyna och Jessica här uppe, jag,  Lisa och Rebecca från gymnasiet och självklart Jag, Lollo och Molle - starkare trio finns det inte <3
 
Är man tre blir man heller nästan aldrig ensam. Även om någon är sjuk så är man ändå två st. Och är man tre så får man tre olika synvinklar på saker i t.ex. en diskussion osv. Det blir mer blandning på något sätt.
 
Blev inte ett inlägg med så mycket uppdatering om mitt liv kanske. Men ett inlägg iaf ;)
 
Kan slänga in en rätt ny bild på mig, som faktiskt är från i lördags med tjejerna:
 
 
Mitt hår är inte mörklila/brunt, det bara blev så på bilden av någon skum anledning. Det är fortfarande rött ^^ Ja, på den långa sidan iaf ;)
 
Det va väldigt kul att få sitta och noga sminka upp sig igen. Det va väääldigt länge sen jag gjorde det. Satt i en halvtimme, för att få ögonskuggan perfekt (vilken irriterande inte synns här då bilden är uppifrån och glasögonen är bitvis ivägen). Men det va iaf en smokey eye-sminkning med snygg över gång från ljusblått längst in och mörkt längst ut. Jag va himla nöjd ;) Sen dansade och fjantade vi oss så jag svettades bort en del haha men det hör till, antar jag :P
 
 
Nu måste jag fortsätta plugga. Vi har ett seminarium den här veckan också, så måste läsa och skriva vidare.
 
 
 
Ha det bäst!
 
 
 
/CH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...