Fy sjutton!

Just nu är jag en död sill. Typ dödaste sillen av de döda sillarna. Alla fem uppgifterna är inskickade. JISSES vilken galen vecka med plugg det har varit!
 
Sitter just nu hemma hos Jessica och vi alla tre (jag, Jessica och Martyna) har precis skickat in alla uppgifterna och vi sitter och pustar ut och bara är helt döda.
 
 
Om några timmar kommer mamma och pappa med mina sista grejer. Så blir att sitta här ett tag till och umgås och sen hem och diska, städa lite och fixa det sista.
 
Kommer däcka på en gång så fort jag lägger mig ikväll.
 
 
I och med inlämnade uppgifter har jag blivit klar med termin tre (mer eller mindre). På måndag blir vi termin FYROR! :D Yeeeeeey! Fattar ärligt inte att vi redan är fyror!
 
 
Ungefär så här känner jag mig just nu:
 
 
Ungefär lika sliten och trött som jag ser ut, yes ;)
 
Ha det bäst!
 
 
 
/CH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...