Östersund

Plugg plugg plugg! Har en distanskurs just nu, som sista grej på terminen (nästa termin (som blir termin 4!!) börjar den 20 januari) och det är fem stora uppgifter som ska in. Jag fattar noooooll och det är så himla trist. Haha här är vi positiva ;)
 
Biljetterna till Östersund är bokade, på lördag får jag äntligen komma tillbaka upp. Känns superra. Kommer sakna alla i Stockholm men ska helt ärligt bli rätt skönt att komma tillbaka till den tillvaro som ändå på något sätt blivit "mitt normala". Visst att jag känner mig hemma här, hos mina föräldrar. Men det är just det, det har liksom blivit "hos mina föräldrar". I och med att jag flytttade och inte bott hemma på ett år i sträck är inte Stockholm-hemma hemma-hemma längre. Haha lite rörigt kanske. Men ska bli skönt att komma tillbaka upp till Östersund och mina fina vänner där som jag inte träffat på (över) ett halvår!
 
Som sagt så åker jag upp på lördag. Packar ner så mycket av det viktigaste jag kan i en stor resväska och hoppar på tåget. Sen kommer mamma och pappa upp med kartongerna och resten någon/några veckor senare ^^
 
Och bara för att jag åker upp betyder inte att jag inte träffar er Stockholmsmänniskor på typ två år. Jag kommer hem lite nu och då och det finns även plats för err, i lägenheten, att hälsa på ;)
 
 
Nej... nu måste jag sluta göra allt annat än att skriva uppgifter. Internet är farligt när man har saker att göra!
 
 
 
Hej hej :P
 
 
Ha det bäst!
 
 
/CH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...