Plugg med tjejerna

Sitter just nu hemma hos Martyna, i hennes kök, tillsammans med henne och Jessica. På fredag kl 23:55 har vi deadline för alla 5 uppgifterna som ska in i kursen Forskningsöversikt. Vår lärare sa i början av kursen "Det går inte att göra alla fem sista veckan, så försök börja i tid". Yeeeeeah...! Lycka till att få folk (mig) att hoppa på en intensiv kurs och stenplugga på en gång efter tre månaders intensiv praktik. Dessutom är man redan utmattad och supertrött från praktiken och behöver åtminstone en vecka att bara ta det lugnt på. Och sen har man ju typ glömt av hur man pluggar, efter att bara ha gjort några små reflekterande uppgifter under hela hösten.
 
Men men! Nu ska vi inte vara bittra här ;) Det går fantastiskt mycket bättre nu när vi sitter alla tre tillsammans och hjälper varandra än det gjorde igår då jag satt hemma ensam och höll på att svära över att jag inte fattade vad jag skulle göra eller inte förstod ett piss (ursäkta språket) av vad det stod i boken.
 
Så nu är två av fem uppgifter gjorda! Och resten av veckan är planerad med var vi ska vara och plugga. Så det här ska nog gå vägen. Hoppas jag ;D
 
 
 
 
Ha det bäst!
 
 
/CH

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja Linen!!!
Puss Mamma :)

2014-01-15 @ 13:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...