Varför lär jag mig aldrig?

Kl 23:30 - jag har gjort klart halva uppgiften.
Kl 00:20 - har nygjort te i handen.
 
Varfööööör lär jag mig aldrig att börja med uppgifter i tid? Har ett seminarium i morgon och då ska vi ha gjort en uppgift, som vi ska diskutera. Självlkart började jag för sent, i tron om att uppgiften skulle ta mycket kortare tid än den gör (fortfarande inte klar än!) och dessutom har jag första seminarietiden, så jag ska upp om 5-6 timmar.
 
 
Suck!
 
Nåja, det är ju iaf helg efteråt, så jag får sova ut nästa natt :)
 
 
Sitter och dicker te och hoppas att jag ska bli lite piggare. Skriver uppgiften i halvsovande tillstånd. Vill. Bara. Bli. Färdig.
 
 
Nåja, går inte snabbare genom att skriva klagande blogginlägg ;)
 
 
Uppdatering: Kl 01:00: Färidg, nu går jag och lägger mig. God natt gott folk!



Ha det bäst!
 
 
/CH
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...