Senaste i bilder

Hej
 
Tänkte att då jag har samlat på mig en hel del bilder nu under de första veckorna av sommaren kan det va kul att dela med sig. Det jag gör om dagarna är att ibland umgås med tjejerna, när de har tid, slappa massa i soffan (haha det kanske låter som att jag är jättelat men det har behövts nu när det äntligen inte är något att plugga på. Efter att ha fått några veckors vila är jag lite mer människa igen :P) och att träna. Har fått in träningen som en vardagsgrej numera. Känns skönt. Och trott eller ej så har det varit en del i uppvilningen också :P
 
Men hur som helst, bilder. Det mesta jag har bilder ifrån är från när jag har umgåtts med tjejerna :)
 
Vi hade picnic för några veckor sen (där jag brände mig totalt och fortfarande ormar mig (fjällar :P) på armarna. Lite bilder från picnicen:

 
Utsikten från fina badhusparken, där vi satt (det man ser på andra sidan vattnet är en bit av Frösön)
 
 
 Tjejerna ^^ Och mörda inte mig nu för att jag lägger upp bilder på er :P Martyna till vänster och Jessica till höger.
 
 
Ett stycke Linen-lunch ^^
 
 
Ett stycke Linen herself ;)
 
 
Efter picnicen gick vi hem till mig och grillade :) Jessica på bilden här :)
 
 
Snyggaste bilden någonsin på Martryna här :P Plus min hand som råkade komma ivägen av kameran litegrann
 
Under midsommarhelgen var vi på torsdagen en sväng förbi Åre och var bland annat på Åre Chokladfabrik (som för övrigt hade tre veganska varianter ;) - fast jag köpte ingen) och vi kollade på Ristafallet (vattenfallet där Ronja Rövardotter är inspelat när hon ska gå och "inte ramla i älven"). Efteråt åkte vi till Jessicas föräldrars stuga en bit utanför och spenderade helgen där alla tre tjejer plus Jessicas sambo. Det va jättemysigt :)
 
Bilder från den helgen:


 
Road tripen börjar ;) Jessica är den enda av oss tre som har körkort så hon agerade chaufför och via andra två... sällskap haha :P
 
 
Så här såg det ut när vi precis kommit in i Åre. Åreskutan rakt framåt :) Vädret va så här trist ungefär hela dagen tills vi kom fram till Ristafalle:
 
 
Tack vare att solen kom fram så blev det två st regnbågar. Det va jättehäfigt och vackert! Och det va jättehäftigt att få se det härvattenfallet. För det såg fortfarande ut ungefär som i filmen. Jag kände hur den treåriga lilla personen i mig blev alldeles lycklig.
 
 
 
 
 
 
Känner ni igen det här?
 
 
 
Här ser ni de dubbla regnbågarna som blev :)
 
 
Jag hade en "ramla inte ner"-känsla när jag stod på den här klippan för den va inte så stor och det va raaakt ner utanför kanten :P
 
 
Vi såg inga vildvittror dock ;)
 
 
 
Så där, det va några bilder från senaste veckorna iaf :) Ikväll åker jag ner till Stockholm och är där några dagar sen åker jag upp hit igen på än så länge obestämd tid, det beror på lite olika saker. Men är i Stockholm till lördag morgon iaf. Så de som vill träffas - hojta till :)
 
 
Ha det bäst!
 
 
/CH
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...