Sista tentan för 2014 skriven

Yes! Nu är det sommaruppehåll! :D
 
Senaste dagarna har bestått av:
 
 
Vilket har känts ungefär:
 
 
 
MEN! Idag skrevs sista tentan - juridik för socialt arbete 2. Slog nytt skriva-tenta-tid-rekord! Fyra timmar och tio minuter tog det! Ganska irriterande att sitta så länge men är det en stor tenta så är det. Gick väl sådär, ganska osäker på om jag kommer klara den faktiskt, men det behöver jag inte oroa mig för förrän i januari - för jag är redan i London vid nästa omtentatillfälle ;)
 
Så iom den skrivna tentan är nu termin 4 slut för mig och jag har sommaruppehåll! Så hiiiimla skönt. Har dock inte fattat det än dock, för sommar-lyckan har inte riktigt slagit till än, men det kommer nog! ;)
 
Jag och tjejerna har planerat in massa massa kul nu de kommande veckorna. Vi ska bl.a stå på loppis nästa helg (asså om en dryg vecka), åka till Åre och antagligen stanna över natten någonstans där (hur sjutton jag ska ha råd med det är en annan femma men det löser sig på något sätt haha!) och sen ska vi även fira midsommar ihop dock med deras killar också ^^ Lite orolig att bli femte hjulet där då, som relativt nyblivien singel ;) Hehe nej då men det brukar gå jättebra när det är alla vi fem ^^
 
I helgen va pappa här. Vi var bland annat och bowlade, och på lördagen var vi ute och gick i mer eller mindre fem timmar. Vi räknade ihop streckan och det blev ungefär en mil allt som allt som vi va ute och gick. Ganska nice!
 
Träffar inte tjejerna förrän på onsdag och jag känner inte riktigt någon annan här uppe (eller jo min klass förståss men inte riktigt på en umgås-nivå) så vette sjutton vad jag ska hitta på ensam i sex dagar nu framöver. Hehe men det löser sig nog :D Någon som vill spontan-hälsa-på? ;D
 
 
Längtar så mycket till London nu! - Insåg förresten idag att det är 11 veckor kvar tills vi åker. Woho!
 
 
Ha det bäst!


/CH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...