B-uppsats

Om läraren vill ha in en uppsats på 10 sidor. Då är det helt okej att skicka in en på 5 sidor? Eller hur? Joooo kom igen ;)
 
Haha åh asså jag är så galet trött på att skiva B-uppsats. Men börjar iaf se ett slut på det. Inte för att jag börjar näma mig slutet, nej. Utan att den MÅSTE vara klar i morgon kväll, om det så blir ett sitta-hela-natten-och-gå-och-lägga-mig-kl-05:30-pluggmaraton. För måndag och tisdag behöver jag för de två sista uppgifterna (som tack och lov inte är lika långa och jag tror inte heller lika svåra! - kommer säkert få äta upp det sista sen). Jag har till onsdag på mig med uppgift 2 och fredag med uppgift 3. Meeeeen jag får finbesök från Stockholm, på torsdag, så jag tänkte spendera onsdagen med att städa lägenheten + tvätta så jag vill ha klart allt till på tisdag kväll. Så ja.. slutet jag börjar se är att hur det än går med uppgifterna och hur dåliga de än kanske blir när jag skickar in dem (asså jag gör ju mitt bästa, men kriterierna är svåra) så är de i alla fall inskickade om några dagar och jag sipper dem i åtminstone några veckor, beronde på om jag måste komplettera och så!
 
Det ämne jag har valt att skriva om är "Barn med våld i hemmet". Spännande ämne men det är förvirrande nog svårt att hitta forskning på det. Det finns mycket mer forskning kring hur mammorna (i de fallen där det är pappan i familjen som varit den som är våldsam) påverkats osv. Men men.
 
 
Nåja inte sitta på nätet hela dagen och sega, måste fortsätta skriva uppsats. Någon som vill komma förbi med vegansk glass till mig? ;)
 
 
Är det inte torsdag snart? ;3
 
 
Ha det bäst!
 
 
/CH
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...