Brighton-te?!

Hej folk!
 
Sitter och ska plugga och har precis gjort en kanna te. Sitter och dricker ur en av de två Doctor Who-muggarna jag köpte i England när jag och Emma va i London i höstas för 50årsjubileumet av Doctor Who. Valde att öppna ett av te:erna jag köpte på Harrods. Köpte citron, earl grey och en Afternoon tea tror jag den hette. Den sista va en helchansning, för jag ville testa något nytt. Så nu nyss när jag tog min första klunk så typ bara skriker det BRIGHTON i hela huvudet på mig. Fick känslan av att sitta i sofffan hemma hos min värdfamilj och dricka te med Linn (min värdmamma) och när vi åt frukost tillsammans. Så jag undrar om det inte är det teet jag ofta fick där. Glad blev jag iaf! :D
 
 
Här ser ni min vackra Doctor Who-mugg ;) Den andra är blå och det står "Keep calm I'm the Doctor" - det är himla kul, jag lovar ;) Har man sett serien är det superkul haha! Och yes yes, jag är nyrakad i huvudet igen. Färgen är ny även den. Skulle varit lila. Blev någon skum mörkröd/brunaktig grej. Lila i ytters få olika ljus, när det lyser starkt. Så... att ta den dyraste färgen (som jag egentligen inte ens hade råd med -.-) är inte alltid det smartaste. Men men! Då vet jag det till nästa gång ;)
 
Ne nu ska jag börja plugga och fortsätta dricka mitt te innan det svalnar helt.
 
 
Ha det bäst!
 
 
/CH
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...