Klippt mig

Hej :)
 
Så idag har jag äntligen varit och klippt mig! Håret var alldeles för långt och det gick inte att göra något med det. Så det va ganska skönt att få det trimmat nu. Blev bara en avkortning av den frisyren jag redan hade fast med en snyggare stylingmojs i bak.
 
 
Så här blev det :) Haha jag avskyr bilder i profil på mig själv men men ja nu ser ni iaf hur det blev ;)
 
 
Har även fått färdigt städningen idag. Tog bara tre dagar haha! Det var inte det att det var jättestökigt utan probelmet är att när jag inte har någon riktig typ "deadline" för när städningen måste vara klar har jag en tendens att typ gå runt och småplocka lite, sen gå och kolla någon film/serie, plocka lite till, laga middag, kolla film osv plus (och det här är nästan största boven!) så står jag typ och dansar/hoppar runt till musiken 50% av tiden. Haha så kan det va ;) Men det gör iaf att jag har det roligare när jag städar så jag tänker att det är bättre så ;)
 
Har en fråga. Kan man ha typ "entimmes-feber" och sen va frisk? För mitt under förmiddagen när jag va på universitetet blev jag jättevarm och kände mig hängig och tydligen var jag varm när mina vänner kände på min panna också. Sen försvann det efter ett tag. Skumt va det iaf. De andra satt och frös och jag svettades. Sen var det jag som var iskall istället. Gick och köpte en te som jag va smidig och hällde ut över hela knät -.- Som tur var hade jag druckit halva redan + att det hade hunnit bli ljummet. Jag är mest glad att jag lyckades att inte hälla det i min dator som stod typ en decimeter ifrån! Så det va smidighet i klumpigheten - eller tur i oturen ;)
 
 
 
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...